FANDOM

Agent - Gwiazdy to piąty sezon polskiej wersji programu Agent. W programie po raz drugi wezmą udział celebryci. Program realizowano w Argentynie, a poprowadziła go Kinga Rusin

Opis programuEdytuj

Spędzić noc w temperaturze minus 10 stopni. Wziąć udział w morderczym wyścigu kolarskim na wysokości ponad 4000 metrów. Wskoczyć do wody z prawie 10 metrów. Żyć z dala od cywilizacji, w najbardziej oddalonych od życia częściach Argentyny. Podejmować ryzyko na rozległych bezludnych wydmach i piaszczystych plażach. Mierzyć się z lękiem przed nieznanym. Stanąć do walki z samym sobą, ale przede wszystkim prawidłowo wytypować Agenta. Oto, co czeka uczestników drugiej serii programu „Agent - Gwiazdy”.

Zwroty akcjiEdytuj

  • Immunitet - to kolejny sezon w którym uczestnicy mogli zdobyć immunitet zwalniający ich z pisania testu wiedzy o agencie.
  • Joker - osoba, która zdobyła jokera i zdecydowała się na jego użycie mogła usunąć jedną błędną odpowiedź z testu wiedzy.
  • Czarny Joker - pierwszy raz w historii polskiej wersji programu uczestnicy mogli zdobyć Czarnego Jokera. Osoba, która go użyła anulowała zagrane przez pozostałych Jokery.
  • Powrót do gry - w dziesiątym odcinku uczestnicy wzięli udział w zadaniu, w którym musieli odnaleźć drogę do punktu, w którym mieli spotkać się z Kingą. Dodatkowo uczestnik, który opuścił grę jako ostatni otrzymał szansę na powrót do gry. Udało mu się ukończyć trasę, jednakże decyzja o powrocie spoczywała w rękach pozostałych uczestników. Gracze zgodzili się na przywrócenie Piotra do gry.
  • Klucze - w trakcie gry w różnych miejscach były ukrywane klucze wraz z kodem zapisanym na kartce przy nich. Kody na kartce odpowiadały imionom graczy.

UczestnicyEdytuj

Daria Ładocha miniatura
 Zwycięzca 
 1 
Daria
Jarosław Kret miniatura
 Drugie miejsce 
 
Jarek
Odeta Moro miniatura
 AGENT 
 
Odeta
Alan Andersz miniatura
 Wyeliminowany 
 
Alan
Piotr Kędzierski miniatura
 Wyeliminowany 
 
Piotr
Marek Włodarczyk miniatura
 Wyeliminowany 
 
Marek
Edyta Zając-Rzeźniczak miniatura
 Wyeliminowana 
 
Edyta
Olga Frycz miniatura
 Wyeliminowana 
 
Olga
Joanna Jędrzejczyk miniatura
 Wyeliminowana 
 
Joanna
Tomasz Niecik
 Wyeliminowany 
 
Niecik
Mateusz Maga miniatura
 Wyeliminowany 
 
Mateusz
Julita Fabiszewska miniatura
 Wyeliminowana 
 
Jula
Agnieszka Rylik miniatura
 Wyeliminowana 
 
Agnieszka
Michał Będzimirowski miniatura
 Wyeliminowany 
 
Michał

WideoEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwsza edycja programu, która otrzyma swoją rozszerzoną wersję w serwisie Player.pl  o nazwie "Agent - Gwiazdy. Więcej".