FANDOM

Agent-Gwiazdy (sezon 7)

Agent - Gwiazdy to siódmy sezon polskiej wersji programu Agent. W programie po raz kolejny wezmą udział celebryci. Program realizowano na wyspach Kanaryjskich, a poprowadziła go Kinga Rusin.

Opis programu Edytuj

Na Wyspy Kanaryjskie wyruszyło 14 uczestników, a wśród nich jest jedna osoba, która będzie starała się pokrzyżować tę podróż – Agent. Wygra ten, kto dobrze wytypuje jego tożsamość. Im wcześniej to zrobi, tym większa będzie jego szansa na wygranie siódmej edycji programu „Agent – Gwiazdy”.

Zwroty Akcji Edytuj

  • Immunitet - Zielony krążek, którego wyłożenie przed testem zwalnia od jego pisania.
  • Joker - Osoba, która go użyje automatycznie pozbywa się jednej błędnej odpowiedzi ze swojego testu.
  • Czarny Immunitet - Jego wyłożenie przed testem znosi wszystkie immunitety i jokery użyte podczas tego testu przez innych uczestników.
  • Puzzle - W trakcie gry uczestnicy będą zdobywać tajemicze puzzle. Ten kto je wszystkie zbierze i ułoży wejdzie w posiadanie bardzo ważnej informacji, ale informacja ta będzie istotna tylko wtedy gdy będzie ją posiadał tylko jeden uczestnik.
  • Test przed zadaniami - Pierwszy raz w historii programu Agent - Gwiazdy uczestnicy napisali składający się z 10 pytań test o Agencie. Uczestnik, który napisał test najgorzej nie był jednak wyeliminowany z programu.

Uczestnicy Edytuj