FANDOM

Monika Mrozowska (ur. 14 maja 1980 w Warszawie) – polska aktorka i była piosenkarka dziecięca z zespołu Fasolki.

OpisEdytuj

W dzieciństwie należała do młodzieżowego zespołu „Fasolki”, w którym stawiała swoje pierwsze kroki na scenie i w telewizji. Przygodę z aktorstwem i telewizją rozpoczęła w liceum – w amatorskiej grupie teatralnej oraz współprowadząc program dla młodzieży „Rower Błażeja”. Pod koniec liceum dostała rolę w serialu „Rodzina zastępcza”. W trakcie studiów często grała w Teatrze Telewizji w spektaklach: „Sandra K.”, „Blues” czy „W Nieparyżu i gdzie indziej”.

W 2007 roku wzięła udział w programie „Jak oni śpiewają”.

Po programie postanowiła zainwestować zarobione pieniądze i wydać z jej ówczesnym mężem pierwszą wegetariańską książkę kulinarną „Przemytnicy marchewki, groszku i soczewicy”. Później przyszedł czas na książki: „Fajna babka, ale ciacho”, „Przemytnicy na wakacjach”, „Słodkie i zdrowe, czyli desery, które możesz jeść codziennie”.

Monika, zafascynowana zdrowym odżywianiem i stylem życia zaczęła prowadzić warsztaty i pokazy kulinarne, brać udział w akcjach prozdrowotnych oraz gotować w „Dzień Dobry TVN”.

Ma trójkę dzieci: 12-letnią Karolinę, 5-letnią Jagodę i 1,5-rocznego Józka, które wychowuje razem z jej aktualnym partnerem.

Progresja w grzeEdytuj

Historia Moniki w programie
Odcinek Status
1 Immunitet
2 Bezpieczna
3 Bezpieczna
4 Bezpieczna
5 Immunitet
6 Bezpieczna
7 Bezpieczna (Joker)
8 Bezpieczna
9 Eliminacja (Joker)
Piąte miejsce, odcinek 9