FANDOM

Tomasz Oświeciński (ur. 6 stycznia 1973 roku w Białymstoku) – polski aktor niezawodowy i trener personalny, który zdobył rozpoznawalność dzięki roli Marcina „Stracha” Opałki w filmie Pitbull. Nowe porządki z 2016 roku.

OpisEdytuj

Już od najmłodszych lat był związany ze sportem. W szkole podstawowej miał tyle energii, że rodzice postanowili zapisać go na judo, które z czasem stało się jego sposobem na życie. Przez kontuzję musiał jednak zrezygnować z tej dyscypliny. W ten oto sposób zaczęła się jego przygoda z kulturystyką.

Kilka lat mieszkał w USA, gdzie pracował jako trener osobisty i ochroniarz. Po powrocie do Polski zamieszkał w Warszawie, gdzie pracował jako ochroniarz w dyskotekach. Tam tez został zauważony przez człowieka z branży filmowej. Dziś gra w serialach i filmach, między innymi: „Służby specjalne”, “Być jak Kazimierz Deyna” czy „M jak Miłość”.

Do kin wszedł właśnie film Patryka Vegi „Pitbull. Nowe porządki”, gdzie Tomek został doceniony za rolę Stracha: "jednoosobowe show, które ilekroć otworzy usta, kładzie na łopatki całą salę" - czytamy na „Wyrwanezkontekstu.pl”. Tomek jest też trenerem personalnym wielu gwiazd, które cenią sobie u niego to, że nie stosuje taryfy ulgowej podczas treningów. Świetnym na to przykładem jest choćby przygotowywanie Olgi Bołądź do roli w filmie „Służby specjalne”.

Tomek prywatnie jest kochającym tatą dla swojej córki i wspaniałym mężem.

Progresja w grzeEdytuj

Historia Tomka w programie
Odcinek Status
1 Bezpieczny
2 Bezpieczny
3 Bezpieczny
4 Bezpieczny
5 Bezpieczny
6 Bezpieczny
7 Bezpieczny (Joker)
8 Eliminacja
Szóste miejsce, odcinek 8